Tuesday 3 July 2012

Selamat tinggal STRETCH MARKS!


Saya pasti setiap wanita di luar sana yang pernah melahirkan anak mempunyai satu masalah yang mengganggu mereka - STRETCH MARKS!! 

Ia mungkin bukan satu isu yang begitu serius tetapi ada di antara wanita-wanita di luar sana hilang keyakinan diri di sebabkan masalah ini.

Saya juga mempunyai STRETCH MARKS! Hehe...ia kekal di bahagian perut saya....walaupun anak pertama saya sudah berumur 8 tahun...dan juga setelah saya melahirkan anak ke-2 December yg lepas! 

Beberapa hari yg lepas...saya baru perasan...STRETCH MARKS saya semakin pudar!! YES...you heard me right! Semakin pudar!! Husband pun pasan!! (Seronoknya!!!!) Nak tau apa yg saya amalkan?? 

  • Shaklee Vitalea 
  • Shaklee ESP
  • Shaklee Vita-E
  • Shaklee Sustained Release Vita-C
  • Shaklee GLA






Ingin mencuba produk di atas?? Hubungi saya utk harga istimewa hanya utk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!


Email: sarenabenedict@gmail.com
Text/Whatsapp: 019-4837879
Add me on FB: Sarena SV Virgil

 * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.

Kita lihat testimoni-testimoni pengguna lain yang juga berjaya mengurangkan STRETCH MARKS mereka :



 


** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...