Monday 30 July 2012

Tak letih, dahaga pun kurang di bulan puasa


Pemakanan yang seimbang terutamanya untuk bersahur adalah sangat penting terutamanya bagi mereka yang berpuasa! Namun ramai yang prefer untuk menyediakan makanan yg simple yang tidak merangkumi semua khasiat yang seimbang yang di perlukan oleh badan.

Bagi Pn.Hazel Mahmud, semenjak beliau dan keluarga mengambil SET B, Performance Drink & ESP di bulan puasa, beliau tidak rasa letih & dahaga pun kurang!!! 



Apa yang ada di dalam SET B:

  • Vitalea - merupakan penambahan tenaga segera dan pelengkap nutrisi di sebabkan kekurangan pelbagai vitamin & mineral penting akibat amalan diet yg tidak seimbang.
  • B-Complex - menukarkan makanan kepada tenaga dan sekaligus mengurangkan keletihan / kelesuan
  • Alfalfa - melegakan keletihan, memperbaiki masalah saluran penghadaman seperti kembung perut & sembelit
  • Sustained Release Vita-C -  membantu dalam menyokong tulang, gigi dan gusi yang sihat serta keseluruhan kesihatan tubuh badan.
Performance Drink - meningkatkan daya ketahanan badan (menggantikan air yg hilang) membekalkan tenaga & daya ketahanan fizikal dan mencegah penyahhidratan (mengurangkan kehausan)

ESP - selain drpd khasiat-khasiat seperti awet muda, utk keseimbangan harmon etc, ESP juga berfungsi sebagai pembekal tenaga! 

 
Ingin mencuba produk di atas?? Hubungi saya untuk harga istimewa hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!


Email              : sarenabenedict@gmail.com
Text/Whatsapp: 019-4837879
Add me on FB  : Sarena SV Virgil

 * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

 
** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...