Wednesday 3 October 2012

Selamat tinggal Gastrik



Apa itu Gastrik???

Gastrik atau istilah perubatannya, gastritis, adalah sejenis penyakit keradangan pada dinding/pengalas/mukosa perut yang mempunyai rawatan yang efektif. Lazimnya, keradangan berpunca daripada jangkitan bakteria helicobacter pylori (H. pylori) yang turut menjadi penyebab utama kepada kebanyakan ulser perut.

Bagi Pn.Sufiah, penyakit gastrik ini telah beliau lalui semenjak berumur 10 tahun! Bermacam-macam cara yang beliau lakukan termasuk ujian scop sehingga perut beliau nampak tompokan merah-merah seakan ulser!





Tapi semenjak Pn.Sufiah mengamalkan pengambilan ESP (Energizing Soy Protein) , Mealshakes & Performance Drink sebelum tidur & sahur, pedih di perut beransur pulih dan beliau rasa lebih bertenaga!!

Malah bagi beliau, ibadah puasa yang di jalankan pada tahun ini tiada masalah dan lebih bermakna!!



Ingin mencuba produk di atas?? Hubungi saya untuk harga istimewa hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!


Email              : sarenabenedict@gmail.com
Text/Whatsapp: 019-4837879
Add me on FB  : Sarena SV Virgil

 * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...