Thursday 18 April 2013

Pembayaran mudah sekarang melalui Maybank2uPay

Selamat pagi semua warga VirgilSheldon Blogspot!! 

Lama dah saya tak update blog. Apa khabar semua?? Tau tak bulan ni apa OFFER terbaik Shaklee???

BUY 6 NUTRIFERON FREE 1!! Inilah peluang anda share dengan saudara-mara atau rakan-rakan sekerja!!


Sekarang, pembayaran lebih mudah untuk pelanggan-pelanggan Virgil Sheldon! Nak tau kenapa??? Kalau dulu, kena email / whatsapp / call untuk no account etc tetapi sekarang tidak lagi!!!


Dengan ini , VirgilSheldon ingin memperkenalkan SISTEM PEMBAYARAN MUDAH untuk pelanggan-pelanggan melalui MAYBANK2U PAY!



Bagaimana anda menggunakan SISTEM MAYBANK2U PAY!

  1. Email ke sarenabenedict@gmail.com atau Text / Whatsapp ke 019-4837879 - utk mendapatkan harga Vitamin Shaklee 
  2. Masuk semula ke blog kami di www.virgilsheldon.blogspot.com
  3. Click M2UPay LOGO di sebelah kanan blog ini & anda akan di re-direct to Maybank Login Window.
  4. Buat pembayaran & sila email balik kepada saya dengan alamat penghantaran lengkap,no rujukan pembayaran beserta tarikh, masa & jumlah untuk tujuan pengeposan.

Mudah saja bukan??? 

Dengan itu, saya ingin mengumumkan bagi setiap pelanggan-pelanggan Virgil Sheldon yang telah membuat pembayaran melalui MAYBANK2U PAY dari hari ini 18 April - 30 May 2013, anda akan mendapat HADIAH MISTERI dari saya! 

 


Hubungi saya untuk harga istimewa hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!


Email              : sarenabenedict@gmail.com
Text/Whatsapp: 019-4837879
Add me on FB  : Sarena SV Virgil


 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...