Tuesday 27 March 2012

Atasi rambut gugur dgn ESP,Zinc Complex & Vita-Lea!

Good day to all!

Beberapa hari yg lepas terfikir nak update blog ni...tapi asyik delay jer....(penyakit M) hehe...takpe..ari ni terpikir plak nak share...tentang masalah rambut saya yg gugur dengan teruk!! Rambut merata2 di lantai, bilik mandi, bilik tidur etc!! Stress tau!!

Lepas tu...upline cadangkan saya tambah zinc dlm supplement harian saya - ESP & Vitalea...yg best nya...hari ke-2 dah nampak kesan.!! Rambut gugur berkurangan especially bila mandi..sekarang dah hampir seminggu saya tambahkan zinc dlm set 3M ...gembira nya...cos nampak perubahan rambut gugur yg berkurangan :)

Bagi yg nak mencuba zinc complex dan set2 lain...sila hubungi saya melalui 


Email: sarenabenedict@gmail.com 
SMS/Whatsapp:             019-4837879       
Facebook  : Sarena SV Virgil



untuk mendapat harga istimewa hanya utk pelanggan www.virgilsheldon.blogspot.com! 

 * Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.

** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...