Friday 1 June 2012

Anda sihat..keluarga pun sihat!

Saya sedang bercuti selama seminggu & masih berada di hometown- Miri.

Kami sampai di Miri 3 hari yg lepas..cuaca sungguh panas di sini..bila sampai jer..my baby yg berumur 5 bln+ demam! Ibu mana yg tidak sedih..takut ..& bmacam2 lagi perasaan bila anak sakit??

Setelah balik dr klinik..perkara pertama yg terlintas di kepala saya..

' saya mesti sihat agar mampu menjaga baby saya sehingga sihat!'

Oleh itu..saya tak boleh skip:

1.Energizing Soy Protein ( ESP )

- sebab ESP membantu memberi tenaga utk saya lebih-lebih lagi bila perlu berjaga di tengah mlm atau pun bila2 saja- baby mmg akan merengek,menangis etc bila sakit!



2.Vitalea


- multivitamin yg di perlukan oleh org dewasa kerana ia memenuhi keperluan 28 vitamin dan mineral penting untuk mengekalkan kesihatan





3. B-Complex



- Apabila anak sakit, saya mudah tertekan! Oleh itu B-Complex akan membantu untuk mengurangkan tekanan dan memberi tenaga!




Selama beberapa hari menjaga baby yg sakit..syukur saya masih mampu bertahan walaupun kurang tidur etc!
Kalau dulu Panadol akan menjadi teman setia ketika anak sakit..sekarag dgn vitamin Shaklee.. saya tidak memerlukannya lagi!

Sekiranya anda ingin mencuba produk ini..sila hubungi saya untuk harga istimewa dan konsultasi percuma hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!

Email: sarenabenedict@gmail.com 
SMS/Whatsapp:             019-4837879       
Facebook  : Sarena SV Virgil


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...