Friday 20 April 2012

Batuk & selsema berkurangan dengan OmegaGuard!!

Pernah tak anda mengalami situasi di mana anak-anak anda batuk / selsema dengan tempoh yang lama walaupun beberapa kali berjumpa dengan doktor - makan ubat batuk / selsema ,antibiotik etc????

Ni nak share tentang nak lelaki saya yang berumur 8 tahun asyik batuk / selsema! Tiap-tiap pagi bila bangun, memang kedengaran bunyi batuk yg berkahak dan hidung tu asyik berhingus!!!Kadang-kadang terpikir kenapa tak pandai sihat anak aku ni? Nak kata rumah kotor..hari-hari plak vacum, lap kan furniture supaya tak berdebu, beli lagi air purifier etc!!! Semua saya cuba!!! 

Lepas tu..setelah banyak surfing, membaca forum-forum mengenai batuk/selsema ni selama seminggu, akhirnya saya bertekad untuk mencuba OmegaGuard Shaklee! Anak lelaki saya mula mengambil OmegaGuard sabtu yang lepas....

Setelah beberapa hari..saya mendapati batuk & selsema dia berkurangan ( untuk pengetahuan anda semua, saya sudah tak bagi lagi ubat batuk dan selsema sebab dah byk yg saya cuba tapi takde kesan! )






Yang paling menggembirakan, pagi tadi apabila anak saya bangun lansung tak kedengaran batuk!!! Hidung pun kering and tak berhingus lagi!!! Gembira nya tak terkata!!!! Lepas ni memang tak boleh skip dah OmegaGuard untuk anak-anak tersayang!! Demi kesihatan anak-anak, mommy rela berbelanja lebih untuk mendapatkan OmegaGuard! :)


















Sekiranya anda ingin mencuba produk ini, sila hubungi saya melalui  : 

Email: sarenabenedict@gmail.com 
SMS/Whatsapp:             019-4837879       
Facebook  : Sarena SV Virgil



untuk mendapatkan harga istimewa hanya untuk pelanggan virgilsheldon.blogspot.com :) 


*Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

Jom kita lihat testimoni pengguna yang telah mencuba OmegaGuard:





** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...