Wednesday 18 July 2012

Sihat,bertenaga & cergas semasa berpantang



Pantang larang selepas bersalin adalah proses menyeluruh,bertujuan untuk memelihara kesihatan si ibu.

Setiap ibu-ibu yang pernah bersalin di luar sana pasti mempunyai pengalaman waktu berpantang yg berbeza. Bagi saya, proses berpantang utk anak pertama dengan anak yg kedua sangat-sangat berbeza. 

Anak pertama saya,lahir secara normal (bukan bermaksud saya tidak di jaga oleh ibu mertua dengan baik) tetapi sebgai seorg ibu buat kali pertama, saya dapati saya mudah letih, luka lambat sembuh, sembelit & stress! 

Anak kedua pula,lahir secara cesarean - cara berpantang yg sama & juga di jaga oleh ibu mertua, namun saya menambah sendiri supplement Shaklee dlm diet pantang saya (setelah membaca byk testimonial2 positive drpd pengamal2 supplement Shaklee)

Hasilnya, dengan set 3M, saya bertenaga,cergas walaupun kerap bangun di tengah malam utk menyusukan baby. Saya mampu menyusukan anak & mengumpul EBM utk baby.Tiada masalah sembelit & luka sembuh dengan cepat!Yang paling seronok, setelah beberapa bulan mengamalkan supplement Shaklee,saya dapati STRETCH MARKS saya semakin berkurang & nampak cerah!!!!

Pengalaman yang sama juga di kongsi bersama oleh Pn.Anie Arie apabila beliau sendiri mengamalkan Set Berpantang Shaklee. Beliau mendapati luka bersalin cepat sembuh, rahim mengecut dengan cepat,mudah membuang air besar dan yang penting beliau rasa cergas dan sihat! 




Ingin mencuba produk di atas?? Hubungi saya utk harga istimewa hanya utk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!


Email              : sarenabenedict@gmail.com
Text/Whatsapp: 019-4837879
Add me on FB  : Sarena SV Virgil

 * This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.

 
** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...