Tuesday 3 April 2012

Ibu mengandung minum ESP bila tiada selera makan & tidak mengantuk di waktu pejabat!

Sebelum saya meneruskan entri kali ni, berikut adalah sebab-sebab mengapa ramai yang memilih ESP yang merupakan produk HOT kami!

  • ESP menjadikan kulit muka cantik, halus,gebu & berseri
  • ESP menganjalkan semula payudara yg kendur & mengembalikan kecantikkan payudara anda
  • ESP memberi tenaga, badan semakin sihat & kurang letih
  • Bagi ibu-ibu yg menyusukan anak, ESP sangat-sangat membantu menghasilkan susu dgn lebih cepat & merupakan salah satu milkbooster yg hebat
  • ESP juga membantu menghasilkan susu yg lebih pekat & berkrim, kesannya bayi anda akan cepat kenyang & kurang meragam.
  • Bagi ibu-ibu yg mengandung, ESP membantu perkembangan fetus & memastikan kesihatan ibu di tahap optimum.
  • Cepat kenyang & membantu dlm pengurusan berat badan
  • Berupaya menghilangkan parut jerawat di muka, kerana terjadinya parut akibat kekurangan protein utk membentuk sel baru & menyingkirkan sel kulit mati
  • Berkesan mengurangkan eczema & masalah kulit

Oleh itu..saya rasa tak sabar-sabar nak share testimonial seorg kawan yang baru-baru ini mencuba ESP! Terdetik di hati kawan ni nak mencuba ESP setelah membaca post saya di FB. 

Setelah seminggu berlalu, saya cuba sms kawan ini...tengok sama ada dia dapat minum ke tak ESP sebab dia baru di sahkan mengandung & ada morning sickness! (teringat plak sewaktu saya morning sickness bila pregnant, semua benda tak lalu nak makan...)


Yang menggembirakan...sila lihat sms beliau yang saya terima pagi tadi...(maaf sms ini adalah dalam bahasa ibunda kami tapi saya dah translate kan dlm BM)... yang bermaksud.." saya tiada masalah untuk minum ESP walaupun ada morning sickness.Oleh sebab selera makan berkurang, saya minum ESP untuk pagi & petang... dan yg menggembirakan...saya tidak lagi mengantuk di sewaktu di pejabat! ".


Jadi apa tunggu lagi?? Jika anda berminat untuk mencuba ESP, sila hubungi saya untuk harga yang istimewa & tips-tips esklusif hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!

 Email: sarenabenedict@gmail.com 
SMS/Whatsapp:             019-4837879       
Facebook  : Sarena SV Virgil


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 


** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...