Tuesday 9 October 2012

Dulu hanya 5-6oz susu sekali pam, sekarang boleh dapat 10oz!

Bekerja bukanlah satu halangan bagi seorang ibu untuk meneruskan dunia penyusuan susu ibu untuk bayi mereka. Yang penting adalah niat kita sebagai seorang ibu yang ingin memberikan yang terbaik kepada bayinya melalui susu ibu.

Namun begitu, untuk menjayakan proses penyusuan susu ibu bergantung kepada usaha ibu itu sendiri. Seperti mana yang kita tahu, penghasilan susu ibu adalah bergantung kepada faktor "demand vs supply" di mana apabila kita kerap menyusukan bayi dan juga pam, penghasilan susu akan bertambah.

Kita sering mendengar masalah susu kurang / drop apabila si ibu sakit, stress dan sebagainya.Pengambilan vitamin juga penting untuk kesihatan si ibu untuk menjayakan proses penyusuan malah segala khasiat yang di perolehi oleh si ibu boleh di salurkan kepada bayi tersebut melalui susu ibu.

Bagi Pn.May Loh,beliau pada mulanya hanya dapat 5-6oz saja daripada setiap sesi pam, namun selepas mengambil set breastfeeding + ESP, kini beliau mampu mendapat 10oz!!

Kita lihat lagi testimoni-testimoni lain daripada ibu-ibu yang mencuba ESP:



ESP






Ingin mencuba produk di atas?? Hubungi saya untuk harga istimewa hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!



Email : sarenabenedict@gmail.com

Text/Whatsapp: 019-4837879

Add me on FB : Sarena SV Virgil



* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...