Monday 8 October 2012

Jom berpantang (confinement) bersama Shaklee

 

Bagi ibu-ibu yang baru melahirkan anak, amalan berpantang adalah sangat penting untuk tujuan penyembuhan secara menyeluruh bagi si ibu. Bagi kaum Cina, amalan berpantang di jalankan selama 30 hari manakala bagi kaum Melayu adalah 44 hari.

Tahukah anda dalam tempoh berpantang, tidak semua makanan boleh di makan oleh si ibu yang menyebabkan kurang nutrisi untuk si ibu lebih-lebih lagi jika si ibu menyusukan bayinya. Ramai ibu-ibu yang di dalam pantang mengeluh keletihan lebih-lebih lagi apabila kurang tidur.

Bagi saya, pengalaman melahirkan anak pertama 8 tahun yang lalu cukup berbeza dengan pengalaman melahirkan anak ke-2 saya 10 bulan yang lalu. Semasa melahirkan anak yang pertama, saya mudah letih, mengantuk dan kerap sakit-sakit dan migrain!!!

Kali ini untuk kelahiran anak ke-2, selain daripada mengambil makanan tertentu sahaja semasa berpantang, saya juga mengamalkan vitamin Shaklee iaitu Vitalea, B Complex, Vita C , Ostematrix termasuk ESP! Ternyata saya lebih bertenaga dan kurang mengantuk walaupun saya terpaksa bangun dengan kerap di tengah malam sebab saya menyusukan bayi saya! Dengan ESP saya lebih bertenaga serta jumlah susu lebih banyak dan lebih pekat! Malah saya lebih mudah melawas!!

 

Jom kita lihat testimoni di bawah mengenai pengalaman Pn.Nor Hazizun Awang semasa berpantang dengan Vitamin Shaklee termasuk ESP!!

 

Lagi testimoni dari ibu-ibu yang menggunakan Set Berpantang Shaklee:

 

Ingin mencuba produk di atas?? Hubungi saya untuk harga istimewa hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!

Email : sarenabenedict@gmail.com

Text/Whatsapp: 019-4837879

Add me on FB : Sarena SV Virgil

* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.

 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...