Friday 12 October 2012

Meal Shakes tentu sekali pilihan terbaik untuk anak-anak anda!




Selamat pagi buat semua pembaca virgilsheldon.blogspot.com!

Kali ini saya ingin kongsikan bersama anda semua kegembiraan ibu bapa di luar sana yang telah memberikan Meal Shakes untuk anak-anak mereka!!!

Rata-rata mengatakan selera anak-anak mereka bertambah malah tahap kesihatan anak-anak mereka bertambah baik!

Jom kita lihat testimoni-testimoni daripada ramai ibu bapa yang sudah memberikan Meal Shakes untuk anak-anak mereka!




Testimoni 1:




Pn. Susan baru saja membeli Meal Shakes untuk anak beliau yang berumur 3 tahun! Hasilnya?? Dengan gembiranya beliau menghantar sms kepada saya mengatakan anak beliau ada peningkatan selera makan!



Testimoni 2:



Pn.Huzaina pula kali ini berkongsi pengalaman beliau apabila anak-anak beliau mengambil Meal Shakes! Anak-anak beliau memang susah dan payah apabila di suapkan nasi. Tapi setelah anak-anaknya mengambil Meal Shakes...hasilnya?? Selera anak-anaknya semakin bertambah!!



Testimoni 3:



Pn.Zamzurina pula mengadu yang anak beliau memang susah sangat nak makan nasi dan hanya minum susu. Namun setelah anak beliau mengambil Meal Shakes, 3 hari berturut-turut anak beliau meminta nasi!! Ibu mana yang tidak gembira bila anak mempunyai selera untuk makan?? Lebih-lebih lagi anak-anak masih di dalam proses tumbuhbesaran!



Testimoni 4:




Pn. Siti sentiasa mempunyai masalah apabila anak beliau menggeleng kepala tidak mahu makan!! Namun setelah memberikan Meal Shakes, selera anak beliau kini bertambah!!!



Ramai ibu bapa telah memberi Meal Shakes untuk anak-anak mereka dan hasilnya sangat menggembirakan mereka!! Anda bila lagi??



Ingin mencuba produk di atas?? Hubungi saya untuk harga istimewa hanya untuk pelanggan-pelanggan virgilsheldon.blogspot.com!

Email : sarenabenedict@gmail.com

Text/Whatsapp: 019-4837879

Add me on FB : Sarena SV Virgil





* This product is not intended to diagnose, treat, cure or prevent diseases.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

** Testimoni ini adalah pengalaman customer dan hasil dari setiap consumer mungkin berbeza. Namun ini tidak bermakna vitamin ini boleh mengubat atau menyembuhkan penyakit. Sila konsult dengan pengedar anda untuk lebih lanjut.



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...